GLOBALNO ZATUPLJENJE MLADIH – TEHNOLOŠKI NAPREDAK KAO NEPOVRATNA ZEČJA RUPA

Ponavljamo objavu od prošle godine s današnjim datumom…iz nekog razloga ne može se podijeliti kao uspomena, a ove godine je aktualna kao i prošle. Zapravo, stanje je još i gore.

I postaje sve lošije. Pa da se nadovežemo i još malo proširimo kontekst.

Djeca i mladi su kolateralne žrtve tehnološkog tzv. napretka, jer nas prekomjerna i nekontrolirana konzumacija virtuale dokazano zaglupljuje.

Tehnologija nam kontrolira život, besmislene, zatupljujuće snimke promućurnih blogera i vlogera djeci doslovce isisavaju i beskonačno puno vremena i pameti te ih uvlače u lažni virtualni svijet kao u Alisinu zečju rupu.

Djeca i mladi su kolateralne žrtve strahovite razine zračenja kojem su izložena upravo zbog bezbroj sati upotrebe mobitela i bežične tehnologije kako bi uvijek i svugdje mogli imati pristup netu koji život znači.

Djeca i mladi su kolateralne žrtve sve nasilnijeg genderizma i rodne ideologije otvoreno provučenog kroz sve medije, a sve više i kroz odgojno-obrazovni sustav.

Djeca i mladi su kolateralne žrtve masovne psihoze i histerije nekoliko godina korona teatra, koje ih je dodatno otuđilo i udaljilo od stvarnog života i životnog smisla i ostavilo neizbrisive posljedice po njihov psihofizički razvoj.

Da nastavimo dalje? Spisak još nije gotov.

Loša, umjetna i šarena ,,hrana“ puna štetnih aditiva, nemilice zagađen zrak pun teških metala, cijela paleta štetnih cjepiva do 1.r. OŠ čije preispitivanje je neupitni dokaz Vaše neobrazovanosti i neuljuđenosti.

Autoimuni poremećaji, astma, dermatitisi, razne alergije, hiperaktivnost, ADHD, disleksije, disgrafije i slično, poremećaji iz spektra autizma…

Razmislite dobro, koliko djece ili mladih poznajete, a da nemaju ništa od navedenog u svom zdravstvenom kartonu?

Moramo se pitati, ima li im dugoročno spasa?

https://n1info.hr/…/posljedice-pandemije-na-mentalno…/

https://www.jutarnji.hr/…/sve-strasnije-posljedice…

https://dnevnik.hr/…/stope-samoubojstava-pokusaja…

https://www.novilist.hr/…/kriza-mentalnog-zdravlja…/

https://www.index.hr/…/psihologinja-broj…/2446914.aspx

https://n1info.hr/…/djece-s-mentalnim-teskocama-gotovo…/

https://www.dalmacijadanas.hr/sve-vise-suicida-kod-djece…/

https://www.jutarnji.hr/…/znanost-je-dokazala-ljudi-su…

ILUZIJA ŽIVOTA – GLOBALNO ZATUPLJENJE MLADIH [18. 10. 2022.]

Pitamo se i mi, što se desilo s djecom i mladima? Što će od njih biti? Ostaje li zaista na njima svijet?

Zašto djeca više nisu djeca kakva mi pamtimo da smo bili? Prirodna, normalna, koja su znala najviše uživati u društvu vršnjaka uživo!

Koliko ih je ciljano, smišljeno i uspješno indoktrinirala škola gomilanjem nepotrebnog, preopširnog i preapstraktnog gradiva koje se samo reproducira i ubija svaku kritičku misao?

Opojna moć virtuale u kojoj je sve šareno, nabrijano, puno adrenalina i vrištećih sadržaja u potpunosti ih je preuzela, svakodnevica i stvarni život koji je često monoton i nedovoljno uzbudljiv gubi već neko vrijeme utrku sa sjajem društvenih mreža, izmišljenih, filtriranih i uljepšanih života.

Oni, u raljama te droge, kao ovisnik koji mora uzimati sve jači šut da bi postigao dovoljan nivo uzbuđenja, više ne mogu uživati u stvarnom životu, u stvarnoj školi, sve mora biti fantastično uzbudljivo i zanimljivo, kakav i jest digitalni svijet!

Umjesto da ih maknemo od ekrana i vratimo na osnovne postavke bilježnice i papira, dajmo im i u školi još više digitalnih sadržaja! Neka kuckaju, neka guglaju pa što bi pisali, što bi razmišljali?

S mobitelima u ruci, ne živeći više u stvarnom svijetu, samo povremeno hodajući fizički od točke A do točke B, to su nove generacije zombija koje odgajamo!

Koliko se oni mogu snaći bez tih gadgeta, bez interneta, bez mreža…mogu li i jedan dan preživjeti bez stalnih vizualnih i slušnih podražaja, mogu li više ikad doći u doticaj sa svojom dušom, svojom prirodom i samima sobom?

,,Idiocracy” je film koji postaje stvarnost!

Dokazano je, zastrašujuće je koliko je pao kvocijent inteligencije, zatrovani zrak, hrana, cjepiva i medijski sadržaji uzimaju sve više svoj danak. Djeca su okružena sve površnijim i nakaradnijim sadržajima u kojima silno uživaju te su dodatno indoktrinirana i terorizirana galopirajućim genderizmom i ostalim progresivnim woke izmišljotinama i uvrnutom logikom.

Ti mladi su mlitavi, pasivni, sve su tanje granice među spolovima, u mladih muškaraca razina testosterona je kao kod šezdesetogodišnjaka!

Umjesto da izlaze, pucaju od hormona, vode ljubav, potuku se koji put, oni vise za tipkovnicama, uplašeni, zbunjeni i nesigurni snaći se u stvarnoj interakciji.

Koliko će djece oni ostaviti za sobom i hoće li uopće?

Ta mladost više nije sposobna dizati revolucije, buniti se protiv sistema, a što je mladosti uvijek bilo svojstveno, oni više ne znaju i ne žele pružiti otpor svojim tlačiteljima.

Pažljivo sam ih promatrala zadnje dvije, tri užasne godine kako su spremniji od nas, u kojima još tinja sjećanje na mladenački revolt i hrabrost, nabiti brnjice do očiju, pognuti glavu i napraviti sve što od njih sustav traži!

Ti mladi su poslušni i pasivni do besvijesti, fizički lijeni, umrtvljenog uma i zabetonirane kritičke misli.

Čestitamo, globalisti!

Vaša misija je uspješno ostvarena!

Hrvoje Pende:

LOGICAL SONG . . . nekako odgovara vremenu!

Kad vidim kuda nam društvo ide, što mi dijete uči u školi i to nakon toliko reformi školstva, postajem sve bliži anarhoprimitivizmu – naravno, ne potpuno radikalnom.

Kad bi barem bilo moguće zaustaviti teror razvoja koji čovjeka udaljava od samog sebe?! Kad bi se mogao promijeniti loš sustav obrazovanja koji od nevine, sretne i razigrane djece stvara frustrirane, nezadovoljne i ovisne cinike?!