Odgovor Ministarstva znanosti i obrazovanja o CŠ


 

Dobili smo odgovor Ministarstva znanosti i obrazovanja na naš dopis s pitanjima i nedoumicama oko Cjelodnevne Škole.

Potrudili su se jednim dijelom odgovoriti na naša pitanja, ali neke, očito osjetljivije stavke, ostale su i dalje nedorečene i prešućene.

Prvo što bode u oči stvar je terminologije, gdje gospoda iz ministarstva najprije negiraju da se radi o eksperimentalnom programu, a već u sljedećoj rečenici i drugim nakon nje i sami koriste taj izraz, budući da on i jest službeni termin kojim se opisuje cjelodnevna škola. Zanimljivo kako uskaču sami sebi u usta.

Nadalje, ono što se nama čini kao veliki problem, a to su tehnološki viškovi učiteljica i učitelja u produženom boravku, vrlo nonšalantno je riješen time što će se njih prerasporediti na druge poslove.

To konkretno znači da će učiteljice iz PB, a koje će sad ostati bezi posla, raditi kao odgojiteljice u dječjim vrtićima! Da, to je omogućeno očito unaprijed ciljanim promjenama Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju, ali je li to ono za što su se učiteljice RN educirale i što žele raditi? Prisilno ih se dislocira u branšu za koju se nisu obrazovale, što zbilja nije ni fer ni pošteno.

Spominje se obavezan rad s djecom u A2 programu, a to su dodatni i dopunski sati, dakle rad s djecom s teškoćama, kao i onom darovitom i na to se stavlja poseban naglasak. Pitamo se, budući da se više puno ni ne spominje, što je s tolikim busanjem u prsa oko pisanja zadaće u školi ili su shvatili da za to neće biti ni vremena ni pravih uvjeta?

A što je s novim predmetima koji su i dalje obavijeni velom tajne, a prezentiraju se pod zvučnim i atraktivnim nazivima?

Ako učitelj kojem se, igrom prilika, u ovom programu smanji satnica to mora kompenzirati time što će preuzeti nove predmete, što napraviti ako to što mora predavati ne odgovara njegovim stavovima i uvjerenjima?

Svjedoci smo svakim danom nametanju i forsiranju genderizma i rodne ideologije nad djecom u medijima, a vidimo da polako već ulazi i u naše školske programe.

To je neminovno, zapad je tako naložio, kao što je neminovno da se naši roditelji po tom pitanju moraju čim prije osvijestiti i pružiti adekvatan otpor.

Što ako se ti programi pokušavaju na ovaj način ugurati u kurikulume, uostalom, izrađuju se i novi udžbenici, a zar zbilja sumnjate da u njih neće biti integrirana ova suluda globalistička agenda?

Detaljnije od strane Ministarstva pročitajte u .